fredag

kommer inte ihåg så mycket specifikt av dom olika lektionerna på fredagarna men jag kan ju berätta att jag fått bytt ponny till molly. lite tråkigt då fille just hade fått en hoppsadel och att inte rida han längre men eftersom jag inte längre kan rida kaktus på torsdagar har jag då gått över till fille så det blev rätt bra och jag tycker det är jätte kul att få rida molly. har ridit samma sorts häst typ hela mitt liv så det är både kul och nyttigt att testa nått nytt. hon är en jätte fin häst och är extremt duktig på att hoppa!
 
vissa lektioner har gått bättre än andra men jag känner stor skillnad från första lektionen. från början blev jag bara knockad av henne då hon bara ville galoppera fort fort och hon har en tendens att bli frustrerad då hon ite får som hon vill. galoppen känner jag stor skillnad på, förra lektionen var hon väldigt haj på galoppfattningarnan och hade jätte fin galopp :)
 
 
/elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0